twitter
rss

Την Πέμπτη 9/12/2010, το σχολείο μας έχει προγραμματίσει στο πλαίσιο των εκπ/κών επισκέψεων, όλες οι τάξεις να επισκεφθούν το ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ, όπου θα παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση του Charles Dickens <<Καλά Χριστούγεννα κ. Σκρουτζ>>.
Ώρα προσέλευσης στο σχολείο 8.15π.μ. Ώρα επιστροφής στο Σχολείο 12.45μ.μ.
Διαβάστε περισσότερα...

Την Τρίτη 7/12/2010, το Σχολείο μας έχει προγραμματίσει, στο πλαίσιο των εκπ/κών επισκέψεων, οι Β΄τάξεις να επισκεφθούν το Ελληνικό παιδικό χωριό  στο Φίλυρο, όπου οι μαθητές θα ξεναγηθούν στους χώρους και θα προσφέρουν διάφορα αγαθά πρώτης ανάγκης που συγκέντρωσαν κατά το χριστουγεννιάτικο έρανο αγάπης.
Ώρα προσέλευσης στο Σχολείο 8.30 π.μ .Ώρα επιστροφής στο Σχολείο 12.30μμ.
Διαβάστε περισσότερα...

ΟΝΟΜΑΤΑΙΔΙΟΤΗΤΑ
Αντιγόνη ΠαναγοπούλουΠρόεδρος
Κωσταντίνα ΠάσιουΑντιπρόεδρος
Ελευθερία ΜυλωνάΓραμματέας
Δώρα ΑτζέμηΤαμίας
Κατερίνα ΚεχαγιάΑν. Ταμίας
Γιώργος ΖγουρίδηςΑν. Γραμματέας
Αθανάσιος ΜανταμάςΤακτικό Μέλος
Μπούκα ΣταματίαΑν. Μέλος
Σούλα ΠροδρόμουΑν. Μέλος
Κατερίνα ΑγγελίδουΑν. Μέλος
Ελεγκτική Επιτροπή
ΟΝΟΜΑΤΑΙΔΙΟΤΗΤΑ
Έφη Αραμπατζόγλου 

Τασούλα Οικονομίδου

Όλγα Κωτή

Άννα Ρουμελιώτη

Διαβάστε περισσότερα...





Σε λίγες μέρες, το blog μας θα βάλει τα γιορτινά του!
Ζωγραφιές,παζλ,μουσικές,βίντεο,νέα παιχνίδια,χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός,
και πολλές άλλες εκπλήξεις  σας περιμένουν παιδιά!!!
Διαβάστε περισσότερα...

Διαβάστε περισσότερα...



H διεθνής βιβλιογραφία επισημαίνει ότι η χρήση της σωματικής τιμωρίας αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης αντικοινωνικής συμπεριφοράς, τονίζοντας ότι συχνά οδηγεί σε σωματική κακοποίηση αφού τα όρια μεταξύ του επιτρεπτού σωφρονισμού και της υπερβολικής βίας είναι δυσδιάκριτα. Επίσης ερευνητικά αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι η συχνή υιοθέτησή της συνδέεται με αρνητικά επακόλουθα (π.χ εμφάνιση ψυχολογικών διαταραχών, χαμηλή σχολική επίδοση, προβλήματα κοινωνικοποίησης κ.ά) ενώ επισημαίνουν ότι αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για χρήση σωματικής βίας στην ενήλικη ζωή. Επιπλέον το σύνολο των ερευνητών συγκλίνουν στον αναποτελεσματικό της χαρακτήρα καθώς στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι ανήλικοι επαναλαμβάνουν την ανεπιθύμητη συμπεριφορά. Επιπρόσθετα αμφισβητείται σημαντικά και η παιδαγωγική αξία του εν λόγω μέσου καθώς υποτιμά τη δύναμη και τα ευεργετικά αποτελέσματα του λόγου, εξαίρει τη σωματική υπεροχή, διδάσκει στα παιδιά ότι η χρήση σωματικής δύναμης αποτελεί θεμιτό μέσο επίλυσης προβλημάτων και καταμαρτυρά ότι η παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων είναι επιτρεπτή προκειμένου να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος στόχος.


Πηγή: ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ



Διαβάστε περισσότερα...


Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα μεγάλο εμπόδιο για την περαιτέρω εξέλιξη του παιδιού. Οι γονείς, ζώντας με την αναμονή και προσδοκία, ότι αυτές θα  διορθωθούν με τον χρόνο, οδηγούνται  συχνά σε έναν φαύλο κύκλο  οδυνηρών εμπειριών. Τα δε παιδιά, βιώνουν καθημερινά την αποτυχία και την πίεση του σχολείου, με σοβαρές επιπτώσεις στην συμπεριφορά, αυτοπεποίθηση και συναισθηματική ισορροπία τους. 
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες μελέτες, η  εκμάθηση  της  ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικής ανήκει σε μία εξελικτική διαδικασία που ξεκινάει πολύ ενωρίτερα και πριν την ένταξή του στο δημοτικό.

Η πρώτη τάξη δεν είναι λοιπόν η αρχή.
Στην προσχολική ηλικία, το παιδί αναπτύσσει ήδη της δεξιότητες που αποτελούν  το θεμέλιο για την επιτυχή εκμάθηση της ανάγνωσης, γραφής και κατανόηση μαθηματικών εννοιών.
Είναι φανερό ότι πριν την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο, υπήρχαν σαφείς ενδείξεις στην διάρκεια της προσχολικής αγωγής, οι οποίες δεν αξιολογήθηκαν και δεν αντιμετωπίστηκαν  σωστά. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα  να μην πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη ένταξη και ικανότητα ανταπόκρισης του παιδιού στις απαιτήσεις του σχολείου.
Όσο πιο νωρίς εντοπίζονται τα σημάδια αυτά, τόσο πιο ουσιαστική και αποτελεσματική θα  είναι η  αντιμετώπιση των δυσκολιών.
Σύμφωνα με μία μελέτη  σε 100 παιδιά της πρώτης δημοτικού, αποδείχτηκε ότι τα μισά των παιδιών που είχαν μαθησιακές δυσκολίες, παρουσίαζαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς ελαττωματική  φωνολογική επεξεργασία, το οποίο σημαίνει ότι με το ξεκίνημα της χρονιάς, δεν είχαν την αντίστοιχη γλωσσική ωριμότητα, με λάθη  στην άρθρωση και ομιλία, κάτι που στις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγεί αναπόφευκτα και σε μαθησιακές δυσκολίες.
Επίσης,
  • η αδυναμία συγκέντρωσης,
  • η διάσπαση προσοχής,
  • η υπερκινητικότητα
είναι παράγοντες που συντελούν στην εμφάνιση μαθησιακών προβλημάτων.
 Άλλες δυσκολίες ενός παιδιού μπορεί να οφείλονται σε :
  •  Δυσκολία στην ακουστική μνήμη και επεξεργασία ακουστικών ερεθισμάτων.
  • Αδυναμία να διακρίνει και να διαφοροποιεί ήχους, φθόγγους, λέξεις κτλ. οι οποίες δεν βοηθούν στη σωστή   γραπτή  έκφραση και ορθογραφία. Πώς είναι δυνατόν ένα παιδί να γράψει σωστά όταν ακουστικά δεν μπορεί να διαφοροποιήσει το δ από το β, το φ από το θ,  το κ από το τ, κτλ;
  • Υπερευαισθησία. Αυτή εκδηλώνεται με διάφορες μορφές, όπως έκφραση θυμού,  ευαισθησία σε θορύβους , σε γεύσεις ή στην αφή και εμφάνιση επιθετικότητας κατά το άγγιγμα.
  • Πολλές φορές παρατηρούνται δυσκολίες στην αισθητικοκινητική αντίληψη του σώματος τους όπως π.χ ελλιπής σωματογνωσία, δυσκολίες προσανατολισμού και κίνησης στο χώρο, δυσκολία αναγνώρισης δεξιάς και αριστερής πλευράς.
  • Δυσκολία στον προσανατολισμό, παρατηρείται το παιδί να μη μπορεί να υπολογίσει την θέση ενός ή πολλών αντικειμένων στον  χώρο ή  την απόσταση μεταξύ τους ή να μην μπορεί να ξεχωρίσει τα αντικείμενα από το βάθος μίας εικόνας.
κατάρτιση του παιδιού.
Για να μπορούν να εντοπιστούν εγκαίρως η δυσλεξία και οι άλλες μαθησιακές δυσκολίες, ακόμα και στο νηπιαγωγείο, πρέπει να διερευνηθούν οι παρακάτω τομείς:
  • Η οπτική και ακουστική αντίληψη και μνήμη
  • Γλωσσικό και γνωστικό  επίπεδο (άρθρωση, λεξιλόγιο, δομή και έκφραση)
  • Ικανότητα  συγκέντρωσης  και διάρκεια  αυτής
  • Ψυχοσυναισθηματική ωριμότητα
Οι όποιες αποκλίσεις παρατηρηθούν στους τομείς που προαναφέραμε, θα  μπορούσαν να αποτελέσουν ενδείξεις πιθανών μαθησιακών δυσκολιών.
Μία σφαιρική αξιολόγηση των παιδιών  από ειδικούς επιστήμονες,  πριν από την ένταξή τους στην σχολική εκπαίδευση  είναι απαραίτητη, για την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.


Πηγή: Λογοπαιδεία



Διαβάστε περισσότερα...

Συμβουλές για ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο internet.

Εδώ βρίσκονται ορισμένες συμβουλές για την ασφάλεια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να καθοδηγήσετε τα παιδιά σας στο Internet:
1.
Είναι πολύ καλό να καλλιεργήσετε ένα πνεύμα ανοιχτής και θετικής επικοινωνίας με τα παιδιά σας. Συζητήστε μαζί τους για τους υπολογιστές και να είστε ανοιχτοί στις ερωτήσεις και την περιέργειά τους.
2.
Δημιουργήστε έναν κατάλογο κανόνων χρήσης του Internet στο σπίτι, με τη συμμετοχή των παιδιών σας.
3.
Τοποθετείστε τους υπολογιστές που είναι συνδεδεμένοι με το Internet σε ανοικτό χώρο και όχι στο παιδικό δωμάτιο.
4.
Μάθετε για το λογισμικό φιλτραρίσματος Internet (όπως ο Γονικός έλεγχος στα Windows Vista ή η υπηρεσία Windows Live OneCare Family Safety ) ως συμπλήρωμα στη γονική εποπτεία.
5.
Μιλήστε στα παιδιά σας για τις τοποθεσίες Web κοινωνικής δικτύωσης. Η συνιστώμενη ηλικία για την εγγραφή σε τοποθεσίες Web κοινωνικής δικτύωσης είναι συνήθως τα 13 χρόνια και περισσότερο. Αν τα παιδιά σας είναι μικρότερης ηλικίας από τη συνιστώμενη για τη χρήση των τοποθεσιών αυτών, μην τους επιτρέπετε να τις χρησιμοποιούν. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να βασιστείτε στις ίδιες τις υπηρεσίες για να αποτρέψουν τα παιδιά μικρότερης ηλικίας να εγγραφούν.
6.
Συμβάλλετε στην προστασία των παιδιών σας από αναδυόμενα παράθυρα με προσβλητικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα αποκλεισμού των αναδυόμενων παραθύρων που ενσωματώνει ο Internet Explorer.
Μπορείτε επίσης να αποκλείσετε τα αναδυόμενα παράθυρα που ίσως εμφανίζονται όταν δεν κάνετε περιήγηση στο Internet, με τον Windows Defender.
7.
Μιλήστε με τα παιδιά σας για τους διαδικτυακούς φίλους και τις δραστηριότητές τους, όπως θα τους μιλούσατε και για τις άλλες δραστηριότητές τους.
8.
Επιμείνετε ώστε τα παιδιά σας ποτέ να μην συμφωνήσουν να συναντήσουν κάποιον διαδικτυακό φίλο από κοντά.
9.
Επιτρέψτε στα παιδιά σας να χρησιμοποιούν αποκλειστικά ελεγχόμενα κανάλια συνομιλίας σε αξιόπιστες τοποθεσίες για παιδιά.
10.
Μάθετε στα παιδιά σας ποτέ να μην δίνουν προσωπικές πληροφορίες όταν χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα κανάλια συνομιλίας ή τα άμεσα μηνύματα, όταν συμπληρώνουν φόρμες εγγραφής και προσωπικά προφίλ, καθώς και όταν παίρνουν μέρος σε διαδικτυακούς διαγωνισμούς.
11.
Μάθετε τα παιδιά σας να μην μεταφορτώνουν προγράμματα χωρίς την άδειά σας, καθώς ίσως να μεταφορτώσουν, χωρίς να το θέλουν, λογισμικό υποκλοπής ή κάποιον ιό υπολογιστή. Επίσης μάθατε τα παιδιά σας ότι εάν μοιράζονται αρχεία ή λαμβάνουν κείμενο ή εικόνες από το Web, αυτό ίσως να αποτελεί παραβίαση των νόμων περί πνευματικών δικαιωμάτων και να είναι παράνομο.
12.
Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να παραχωρήσετε στα παιδιά σας ένα λογαριασμό χρήστη με περιορισμένα δικαιώματα για να αποτρέψετε τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες ερήμην σας.
13.
Μιλήστε στα παιδιά σας για τη διαδικτυακή πορνογραφία και καθοδηγήστε τα σε καλές τοποθεσίες σχετικά με την υγεία και τη σεξουαλικότητα.
14.
Επιμείνετε να έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα άμεσα μηνύματα για να βεβαιώνεστε ότι το παιδί σας δεν μιλά με αγνώστους.
15.
Μιλήστε στα παιδιά σας για την υπεύθυνη και ηθική συμπεριφορά στο Internet. Δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν το Internet για να διαδίδουν φήμες, να παρενοχλούν ή να απειλούν άλλους.

Πηγή: Microsoft


Σημείωση: Οι αναρτήσεις στο blog του σχολείου μας είναι ασφαλείς. Παρ’όλα αυτά, καλό είναι να διαβάσετε και να εφαρμόσετε τις παραπάνω οδηγίες για ασφαλή πλοήγηση στο internet.
Διαβάστε περισσότερα...

Διαβάστε περισσότερα...


ΥΛΙΚΑ:
500 γρ. Ζάχαρη
200 γρ. Γλυκόζη
200 γρ. Νερό
Κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής



ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Σε μια βαθιά κατσαρόλα ρίχνουμε τη ζάχαρη, το νερό, τη γλυκόζη και το χρώμα της αρεσκείας μας και τη βάζουμε στη φωτιά να βράσει δίχως ν’ ανακατεύουμε. Αν έχουμε θερμόμετρο καραμέλας πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασία 147οC. Αν δεν έχουμε, παίρνουμε μ’ ένα κουταλάκι πολύ λίγη από τη καραμέλα που βράζει και την ρίχνουμε σε κρύο νερό. Αν δούμε ότι η καραμέλα έχει κρυσταλλώσει και είναι αρκετά σκληρή αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και αφήνουμε να ηρεμήσει για 1 λεπτό. Σε μία αντικολλητική λαδόκολλα ρίχνουμε με μια κουτάλα μία ποσότητα από την καραμέλα που μόνη της απλώνεται και παίρνει στρογγυλό σχήμα (Το μέγεθος του στρογγυλού εξαρτάται από την ποσότητα που θα ρίξουμε). Αμέσως πιέζουμε στο κέντρο καλαμάκια. Αφήνουμε να κρυώσουν καλά και με τη βοήθεια ενός μαχαιριού τα ξεκολλάμε με προσοχή από τη λαδόκολλα.



Πηγή: Στέλιος Παρλιάρος Διαβάστε περισσότερα...

video


μόνο να σταματήσετε το μουσικό χαλί πρώτα! Διαβάστε περισσότερα...

Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό παιδιών τα οποία είναι πολύ ζωηρά, δραστήρια και ανυπάκουα. Αυτή η συμπεριφορά, αν και δυσκολεύει τη ζωή των γονέων και των δασκάλων, θεωρείται ως μια ηλικία φυσιολογική.
Τι γίνεται όμως όταν ένα παιδί δεν μπορεί να συγκεντρωθεί σχεδόν καθόλου για να κάνει τις εργασίες του; Τι γίνεται όταν δεν μπορεί να συγκεντρωθεί για πολύ ώρα ούτε μπροστά στην τηλεόραση; Όταν δεν κάθεται σε ένα σημείο σχεδόν ποτέ;
Τότε πιθανόν το παιδί να πάσχει από Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ). Η διαταραχή αυτή είναι πολύ συχνή κυρίως στα αγόρια. Τα χαρακτηριστικά της είναι τρία: η υπερκινητικότητα, η ελλειμματική προσοχή και η παρορμητικότητα. Στον ακόλουθο πίνακα αναλύονται οι συμπεριφορές που συναντάμε σε κάθε κατηγορία.

ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Είναι υπερβολικά δραστήριο σε σχέση με τα παιδιά της ηλικίας του
Κάνει άσκοπες κινήσεις (π.χ. στριφογυρίζει ή ανοίγει ντουλάπια χωρίς λόγο)
Σε συνθήκες που απαιτείται ησυχία είναι σχεδόν αδύνατο να παραμείνει ήρεμο (π.χ. στην τάξη, στο φαγητό)

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
Είναι αφηρημένο και χάνει τα πράγματά του
Δεν έχει υπομονή να ακούσει οδηγίες
Απαντά πριν ολοκληρωθεί μια ερώτηση
Όταν καταφέρνει να συγκεντρωθεί αποσπάται εύκολα από το τηλέφωνο, το κουδούνι, μια κόρνα κλπ και κάνει πολύ ώρα να επανέλθει

ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δεν μπορεί να περιμένει τη σειρά του για να παίξει ή να μιλήσει
Δεν υπακούει σε κανόνες
Δεν έχει την αίσθηση του κινδύνου
Η διάθεσή του αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη

Σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, πρέπει να προσθέσουμε το γεγονός ότι τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ είναι συχνά έξυπνα, αξιαγάπητα και εκδηλωτικά. Έχουν πολλές δυνατότητες και θέλουν πραγματικά να είναι ήρεμα και υπάκουα. Απλά δεν μπορούν να το πετύχουν αυτό γιατί δεν μπορούν να ελέγξουν τον εαυτό τους.
Σε αυτό το σημείο, μπαίνει ο ρόλος των ειδικών επιστημόνων, οι οποίοι μπορούν να αντιμετωπίσουν και να θεραπεύσουν παιδιά με ΔΕΠ-Υ. Η αποκατάσταση περιλαμβάνει μια ποικιλία διαφορετικών παραγόντων όπως:
η ενημέρωση των γονέων και των δασκάλων
η εκπαίδευση των γονέων για τον χειρισμό των παιδιών
η ψυχοθεραπεία του παιδιού για την αντιμετώπιση συσχετιζόμενων προβλημάτων όπως κατάθλιψη ή άγχος


Πηγή: Παιδαγωγικό Κέντρο
Διαβάστε περισσότερα...




Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η υπερβολική τηλεθέαση επηρεάζει αρνητικά τη μαθησιακή και κοινωνική ανάπτυξη, αλλά και την υγεία των παιδιών.

Παιδιά και έφηβοι που βλέπουν πολλές ώρες τηλεόραση έχουν περισσότερες πιθανότητες να τελειώσουν το σχολείο χωρίς «περγαμηνές», ανεξαρτήτως του κοινωνικοοικονομικού στάτους των γονέων τους.
Παιδιά που παρακολουθούν προγράμματα με σκηνές βίας είναι περισσότερο πιθανόν να εμφανίσουν επιθετική συμπεριφορά, αλλά και αγχώδεις διαταραχές.


Πηγή : To Bήμα
Διαβάστε περισσότερα...

Η Β΄τάξη θα επισκεφθεί, στις
7-12-2010, το « Ελληνικό
Παιδικό Χωριό» στο Φίλυρο.
Θα προσφέρουν κάθε τάξη:
Α΄τάξη –αφρόλουτρο.
Β΄τάξη-σαλάμι.
Γ΄τάξη-κασέρι.
Δ΄τάξη – χλωρίνη,σερβιέτες.
Ε΄τάξη-μαλακτικό.
Στ΄τάξη –Cornflakes, βούτυρο.
Διαβάστε περισσότερα...




Διαβάστε περισσότερα...


Πηγή: medclima.gr
μην ξεχάσετε να σταματήσετε το μουσικό χαλί πρώτα! Διαβάστε περισσότερα...

Μπορείτε να βρείτε τη λύση του αινίγματος ή...να το πάρει το ποτάμι?
Οι δέκα πρώτοι που θα στείλουν την απάντηση με το ονοματεπώνυμό τους και την τάξη τους στο mail του blog μας, (dsnmagn@yahoo.gr), θα κερδίσουν ένα δωράκι!
Περιμένω τις απαντήσεις σας!

Αν με κυνήγι πάντα ζω, τουφέκι δε βαστάω ,ψαράς δεν είμαι, μα παντού τα δίχτυα μου τα στήνω. Τι είμαι; Διαβάστε περισσότερα...

video
Διαβάστε περισσότερα...

Εδώ μπορείτε να δείτε την εξέλιξη των αυτοκρατοριών στη "γειτονιά" μας
5000 χρόνια ιστορίας σε 90 δευτερόλεπτα !!!!!!!!!  Διαβάστε περισσότερα...

«Τι είναι αυτό;»
Ένας πατέρας, γύρω στα ογδόντα, καθόταν στη βεράντα τού εξοχικού του σπιτιού μαζί με τον σαρανταπεντάρη γιο του, που είχε έρθει για να τον δει και διάβαζε εφημερίδα. Ξαφνικά, στην άλλη άκρη της βεράντας ήρθε και κούρνιασε ένα σπουργίτι.
«Τι είναι αυτό;» ρώτησε ο πατέρας το γιο.
«Ένα σπουργίτι», απάντησε ο γιος.
Μετά από λίγα λεπτά, ξαναρωτάει ο πατέρας το γιο του για δεύτερη φορά: «Τι είναι αυτό»;
Κι ο γιος του τού απαντάει: «Μόλις σου το είπα πατέρα, ένα σπουργίτι».
Ύστερα από λίγο, ο γερο-πατέρας ξαναρωτάει το γιο του για τρίτη φορά: «Τι είναι αυτό»;
Αυτή τη φορά υπήρχε ένας εκνευρισμός στη φωνή του γιου καθώς απάντησε στον πατέρα του περιφρονητικά: «Ένα σπουργίτι πατέρα, ένα σπουργίτι, ένα σπου-ργί-τι».
Και λίγο μετά, ο πατέρας ξαναρωτάει το γιο του για τέταρτη φορά: «Τι είναι αυτό»;
Αυτή τη φορά ο γιος έβαλε τις φωνές στον πατέρα του: «Γιατί με ρωτάς και με ξαναρωτάς το ίδιο πράγμα, αφού σου έχω ήδη απαντήσει τόσες φορές; ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ. Δεν μπορείς να το καταλάβεις»;
Λίγο αργότερα, ο πατέρας πήγε στο δωμάτιό του και γύρισε κρατώντας ένα παλιό τετράδιο με ένα ξεφτισμένο χοντρό εξώφυλλο...
(η συνέχεια επί της οθόνης)

video

Πηγή:"O Παραμυθάς"

μην ξεχάσετε να σταματήσετε το μουσικό χαλί πρώτα! Διαβάστε περισσότερα...

ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
- Τι είναι αυτό που τρως;
- Προϊστορικό κουλούρι.
- Και γιατί λέγεται προϊστορικό;
- Γιατί το τρώγω πριν από το μάθημα της ιστορίας.
ΤΑ ΒΛΙΤΑ
Πώς λένε τα βλίτα που πηγαίνουν δεξιά και αριστερά;
Πανικόβλιτα.
TO MIΣΟ…
-Ποιό είναι το μισό του 8;
-Οριζόντια ή κάθετα κύριε;
 -Μα τι είναι αυτά που λές, παιδί μου;
-Να,οριζόντια είναι το 0 και κάθετα το 3...
ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!
-Αν προσθέσεις 48.000 + 32.450 διαιρέσεις διά 2
και πολλαπλασιάσεις επί 3, τι αποτέλεσμα θα βγάλεις;
 -Λανθασμένο...

Διαβάστε περισσότερα...

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ

Καρυπίδης Νικόλαος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Τσέτης Χρήστος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Κουλλαρά Αλίκη

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Γρίβας Πασχάλης

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Λαβιδά Αικατερίνη

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ

Λαζαρίδης Θεοχάρης

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ
          
Βαχτανίδου Χριστiνα Ερασμία
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ
Κυρμιζής Αλέξανδρος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Καρυπίδης Νικόλαος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Κυτάνη Κλεονίκη

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Κοτζακιουλάφης Φώτιος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Καπαρινού Χρυσή Μαρία

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Λαχανίδου Γεωργία

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ


Κιουτσούκη Ελένη
Διαβάστε περισσότερα...

ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ
Τσέτη Ελένη
ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Μήτκος Κυριάκος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Σεκεσλίδης Αλέξανδρος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Χατζηνικολάου Αθανάσιος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Χατζηχρήστου Παναγιώτα

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Λίντσα Σοφία

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ
   
Βαχτανίδου Χριστίνα Ερασμία
25η ΜΑΡΤΙΟΥ

ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ
Μερτζεμέκη Μαρία

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Τσέτη Ελένη

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Μπουκουτσού Φωτεινή

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Συμεωνίδης Γεώργιος

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Μπουκουτσού Μαρία

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ
Παπαδόπουλος Φώτιος

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ


Προδρόμου Βλάσης

Διαβάστε περισσότερα...

video

μην ξεχάσετε να σταματήσετε το μουσικό χαλί πρώτα! Διαβάστε περισσότερα...

ΥΛΙΚΑ:
400 γρ. ζάχαρη
400 γρ. νερό
4 φύλλα ζελατίνας (20 γρ.)
άχνη ζάχαρη για την επικάλυψη
 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Βράζουμε τη ζάχαρη μαζί με το νερό για 5 λεπτά. Ρίχνουμε τα φύλλα ζελατίνας αφού προηγουμένως τα έχουμε μαλακώσει σε κρύο νερό, ανακατεύουμε και αποσύρουμε από τη φωτιά. Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει και το ρίχνουμε μέσα στο μίξερ και το χτυπάμε έως ότου ασπρίσει και σφίξει όπως η μαρέγκα. Σταματάμε το χτύπημα. Σε μία λαδόκολλα απλώνουμε άχνη ζάχαρη και από πάνω το μείγμα σε πάχος 1-2 εκ. Πασπαλίζουμε με άχνη, αφήνουμε για αρκετές ώρες εκτός ψυγείου, να σταθεροποιηθεί (προτιμότερο μία νύχτα) κόβουμε σε μικρά τετράγωνα κομμάτια και τα τυλίγουμε με άχνη ζάχαρη.

Εάν θέλουμε τα περνάμε σε καλαμάκια. Επίσης, καθώς χτυπάμε το μείγμα στο μίξερ, μπορούμε να το χρωματίσουμε με λίγες σταγόνες από το χρώμα της αρεσκείας μας (χρώμα ζαχαροπλαστικής).


Την συνταγή την πήραμε απο τον Στέλιο Παρλιάρο
http://www.megatv.com/glykesalximies/page.asp?catid=15523&subid=20531&pubid=17767789
Διαβάστε περισσότερα...

Στις 17 Νοεμβρίου και ώρα 9.30, οι μαθητές  θα συγκεντρωθούν στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας κι από εκεί θα πάμε στο Πολιτιστικό Κέντρο όπου θα γιορτάσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου

. 
Διαβάστε περισσότερα...

Σακελλαρίου Ιωάννης :     Διευθυντής
Α1     :          Ζεστού Ελένη
Α2    :                Χατζημπαλάση Μαρία
Β1     :          Κυριακίδου Μαρία
Β2    :                Δημητριάδου Νικολέττα
Β3     :          Χατζημάρκου  Ναζία - Ναζαρέτ

Γ1     :          Μακράκη Ιωάννα
Γ2    :                Τζικίδης Ιορδάνης
Δ1     :          Σπανίδου Βασιλεία
Δ2    :                Μαλάκου Αγγελική
Ε1     :          Χατζηιωαννίδου Παναγιώτα
Ε2    :                Γιαννακέρης Αυγερινός
ΣΤ1  :           Μπαλκουράνος Ιωάννης
ΣΤ2 :                 Καπνοπούλου Ανθή
Τ.Υ.  :           Μουτσίδης Νικόλαος
Τ.Ε. :                 Φωτοπούλου Αικατερίνη
Αγγλικά :      Κοσμίδου Μακρίνα
Φυσ. Αγωγή :    Xάιτα Δόμνα
Αγγλικά :    Τσακίρη Αφροδίτη
Φυσ. Αγωγή :    Ριζούδης Απόστολος 
Ολοήμερο : Παπανικολάου Σουλτάνα
Εικαστικά :        Καλόγρη Αικατερίνη
Θεατρική Αγωγή :Φουντούλης Εμμανουήλ
Μουσική :         Γκατζόφλιας Χαρίσιος
Τ.Π.Ε. :         Χαλκιάς Σωκράτης
Γερμανικά :       Χιρπιλίδου Νικολέτα
Τ.Π.Ε. :         Σπανός Κωνσταντίνος
Γερμανικά :       Κούτη Αικατερίνη
Γαλλικά :      Αηδώνη Ευαγγελία

Φυσική Αγωγή:  Μητρουλιά Ελένη
  Αγγλικά Ολοήμερο:   Σαρταρίδου Αγγελική Φωτεινή Διαβάστε περισσότερα...

video


μην ξεχνάτε να σταματήσετε το μουσικό χαλί μας Διαβάστε περισσότερα...

ΚΕΔΔΥ ("Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης")
Τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), παλαιότερα ονομαζόμενα "Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης" (ΚΔΑΥ) λειτουργούν στις έδρες των νομών και νομαρχιών, ως αποκενρτωμένες δημόσιες υπηρεσίες, τα οποία υπάγονται απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σκοπός των ΚΕΔΔΥ είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων, που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Α'
10ο χλμ. Θεσσαλονίκης - Μουδανιών( δίπλα από τα έπιπλα "Σταυρόπουλος")
Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 365013
Ιστοσελίδα: http://kday.thess.sch.gr/
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Β'
Κολοκοτρώνη 22
Σταυρούπολη 56430 Διαβάστε περισσότερα...

Οι παρακάτω υπηρεσίες είναι τα αναγνωρισμένα δημόσια Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα ή Σταθμοί των οποίων η ειδική διαγνωστική έκθεση γίνεται δεκτή από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

. ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Α. Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος
Γιαννιτσών 52 και Αγίων Πάντων, τκ. 546 27
2310 554031 -2310 554032
Β. Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα
Πατριάρχου Γρηγορίου Ε' 41, Αμπελόκηποι τκ. 561 23
2310 726918-2310 726919
Γ. Κέντρο Ψυχικής Υγείας Βορειοδυτικού Τομέα
Στ. Παπαδοπούλου 20, Συκιές, τκ 566 25
2310 629159-2310 629310
2. Β ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Α. Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Κεντρικού Τομέα
Κομνηνών 15, Θεσσαλονίκη, τκ. 546 24
2310 270036-2310 268841
3. ΠΑΝ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Α.Χ.Ε.Π.Α.
Α. Γ' Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική Θεσσαλονίκης Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ
Στ. Κυριακίδη 1, Θεσσαλονίκη, τκ. 546 36
2310 994634-2310 993312
4. ΓΕΝ. ΠΕΡΙΦ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ "Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ"
Α. Ψυχιατρικός Τομέας - Τμήμα Παιδιών και Εφήβων Νοσοκομείου "Παπανικολάου"
Μαβίλη 11, Βαρδάρης, Θεσσαλονίκη
2310 515655-2310 350572
5. ΓΕΝ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ"
Α. Τμήμα Παιδοψυχιατρικό - Ιατροτταιδαγωγική Υπηρεσία "Ιπποκράτειου"
Κωνσταντινουπόλεως 49, Θεσσαλονίκη, τκ. 546 42
2310 814780-2310 892421
Β. Τομέας Υγείας Παιδιού - Α' Παιδιατρική Κλινική Νοσοκομείου "Ιπποκράτειου"
Κωνσταντινουπόλεως 49, Θεσσαλονίκη, τκ. 546 42
2310 892461
6. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ
Α. Παράρτημα Θεσσαλονίκης ΕΚΨΥΕ
Καυτατζόγλου 36 και Παπάφη, Θεσσαλονίκη, τκ.546 39
2310 845900 -2310 845130
7. Ι.Κ.Α.
Α. Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Θεσσαλονίκης
Πολυτεχνείου 1, Θεσσαλονίκη, τκ. 546 39
2310 521800 Διαβάστε περισσότερα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top