twitter
rss

Στην έρευνα αυτή, ένας ψυχολόγος οδήγησε μερικά τετράχρονα παιδιά σ’ ένα δωμάτιο. Σε κάθε ένα παιδί έδωσε από ένα γλυκό. Παράλληλα τους έδωσε τις εναλλακτικές προτάσεις: ή να φάνε το γλυκό τώρα αμέσως ή να περιμένουν μέχρι να επιστρέψει ο ερευνητής μετά από λίγο χρόνο.

Ως αμοιβή για την αναμονή, όσα παιδιά δεν θα έτρωγαν το γλυκό, θα έπαιρναν από δύο γλυκά. Μερικά παιδιά δεν αντιστάθηκαν στην πρόκληση και έφαγαν το γλυκό, μόλις έφυγε ο ερευνητής. Ο ερευνητής παρακολούθησε τα παιδιά και στα ανώτερα σχολεία. Παρατήρησε τότε, ότι τα παιδιά που είχαν αντισταθεί ήταν περισσότερο δημοφιλή και με μεγάλη αυτοπεποίθηση. Τα παιδιά, όμως, που δεν αντιστάθηκαν ήταν μοναχικά και είχαν προβλήματα στην αντιμετώπιση του άγχους, που προκαλούν οι προκλήσεις της ζωής.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top